Vi er godt i gang med planleggingen av SGMM23! Skjærgårds Music And Mission 2023 formes i disse dager,  og det er utrolig stas å se konseptene utvikles av engasjert stab og de mange frivillige vi har med oss. Vi har stor tro på at SGMM nok en gang blir en viktig møteplass der unge mennesker får møte Jesus, kristen kultur og ikke minst; hverandre!

Alle som bestiller standsplass til Barnegospelfestivalen må sette seg inn i følgende vilkår for bestilling, samt videreformidle disse til de som skal bemanne standen:

  • Standplass på Barnegospelfestivalen forbeholdes aktører som har et definert kristent verdigrunnlag.
  • Hver stand står fritt til å profilere sin organisasjon/arbeid og må respektere at standsgata ikke er en plass for å fronte kontroversielle teologiske, etiske og politiske synspunkter.
  • Det er ikke tillatt å dele ut/selge mat/drikke fra standplass.
  • Salg av varer er ikke tillatt uten at det er gjort avtale om dette på forhånd.
  • Vi oppfordrer dere til å opptre med aktsomhet og vise skjønn i forhold til markedsføringsfremstøt. Skap heller miljøtiltak som gjør det spennende for deltagerene å stoppe opp ved deres stand.
  • PR-fremstøt utenfor standsgata er ikke tillatt uten spesiell tillatelse eller samarbeid med arrangør.
  • Standsinnehaveren står selv ansvarlig for å rydde sitt område før avreise.
  • Alle standsinnehavere må ta hensyn til hverandre og ellers følge de retningslinjer som blir gitt av festivalledelsen.
  • Skjærgårds refunderer ikke billetter dersom stands rekrutterer deltakere som allerede har kjøpt billett til å bemanne standen under festivalen. Vi refunderer heller ikke ubenyttede billetter for standsmedarbeidere.
  • Tidligste tidspunkt for nedrigg av stand er når siste konsert er i gang på hovedscenen lørdag kveld. Alle stands må være rigget ned innen søndag klokken 11:00

Her kan du bestille standsplass til Barnegospelfestivalen 2023
Slik gjennomfører du bestillingen:

  1. Gå til skjemaet nederst på siden og velg 1 stk billett
  2. Fyll inn deg som billettkjøper og betalingsinformasjon (Hvem som skal stå på standen kommer senere)
  3. Fyll deretter ut feltene om organisasjon og legg til personer som skal stå på standen deres. Her har du også mulighet til å velge dobbel stand og bestille telt.

Vi er klar over at det er vanskelig å tidlig ha klar informasjon om hvem du/dere skal sende på stand, og det er derfor mulig å endre dette helt frem til og med 13. oktober. Endring av navn gjøres ved å trykke på linken «Klikk her for å se hele bestillingen» i ordrebekreftelsen du mottok på epost ved bestillingen. Merk at det blir sendt ut personlige billetter på epost 16. oktober, og det er viktig at navnene på de som skal bemanne standen er korrekt registrert i bestillingen før denne datoen.

Faktura for standplass blir sendt rett etter bestilling, og faktura for eventuelle endringer blir sendt ut etter at festivalen er gjennomført. Vi refunderer ikke bestilte standsplasser.

Informasjon til deg som har bestilt stand. 

Fra onsdag morgen kan dere ankomme festivalområdet for å rigge standen.
Alle stands vil være merket med organisasjonsnavn, slik at dere kan vite hvilken stand som tilhører dere. Det vil også være folk fra oss tilstede, som kan vise dere hvor dere skal stå.
Dere kan kjøre inn til standsområdet med bil under rigging for å laste av utstyr. Bilen må kjøres bort så snart som mulig, og parkeres der du har bestilt parkering senest kl. 17.00 onsdag.
Onsdag kl. 16.00 åpner festivalkontoret for registrering av standsdeltakere. Der får standsdeltakerne utdelt festivalbånd. Registrering og campingområder åpner for festivaldeltakere klokken 19:00, og mange deltakere vil derfor ankomme øya på onsdag kveld. 

Vi ønsker derfor at standen er ferdig rigget i løpet av onsdagen, slik at alt er klart til programstart torsdag klokken 10:00.